Monday, April 4, 2011

****tHe ReAL of mE****



Salam buat semua. This is my first time i write on this wall. Actually i pn x tau nk tulis pe.. First of all i would like to introduce about myself. Name... Mizz Zaireen anak Pak Hamzah. My close friend called me Ayin and my other friends called me Erin or Reen. Mana2 pn ok asal jgn panggil nama laen udah le.....

Keje....Dah byk tempat keje i jump but now i worked at PJ in engineering firm... Penat sungguh jd engineer ni... Jangan suruh anak2 korang jd engineer bl dh besar nant huhuhu. Hidup... Still single and available. 

Sebenarnya i x pernah de blog and x terterlintas untuk ade blog.. mungkin dah tiba masenye... i rs this is the best way to share with all of u some bout me and some bout my bisnes :)


Talking bout myself.... I am second from my 5 adik beradik... Like sport, music, movies, book, magazines, games, cars.... Love travelling, shopping, beautiful, money...huhuhu 

No comments:

Post a Comment